Carrefour Zielone Wzgórze
Carrefour Zielone Wzgórze

Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych w zakresie modernizacji, rozbudowy oraz rekomercjalizacji. Obecnie prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum , a także odmłodzenie jego wizerunku na lokalnym rynku.

Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią 7 593 mkw. GLA

Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak: Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w Galerii AKS w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym Galeria Gryf zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w Galerii Śląskiej w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego Morena.

Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą odzieżową Szachownica, która uruchomi 4 salony w centrach handlowych Carrefour: w Galerii Gryf (450 mkw.) Galerii Kalisz (270 mkw.), Galerii AKS ( 303 mkw.) oraz w CH Piekary (293 mkw.) w Legnicy. Podpisano także kolejną umowę z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w Galerii Słowiańskiej (60 mkw.) w Zgorzelcu.

W centrum handlowym Morena oraz w Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki Italian Fashion, które zajmą odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.

Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego Zielone Wzgórze w Białymstoku.

– Centra handlowe Carrefour ze względu na swoją lokalizację oraz ugruntowaną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w obecnych czasach szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacją dla posiadanych przez nas obiektów – powiedziała Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Grupa Carrefour Polska, należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Atutem posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 tys. mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w 20 obiektach na terenie całego kraju.

Carrefour zaprezentuje swoje projekty podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.