Coccodrillo
Coccodrillo

– Dużo starań włożyliśmy w przygotowanie atrakcyjnej oferty franczyzowej. Zależy nam, by korzyści czerpały obie strony: zarówno my, jak i nasi partnerzy – komentuje Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA. Aktualnie pod szyldem dziecięcej marki Coccodrillo w Polsce działa ponad 180 salonów. Do osiągnięcia tego wyniku, jak poinformował redakcję Retailnet zarząd spółki CDRL SA, przyczyniło się położenie nacisku na rozbudowę sieci sklepów franczyzowych.

W drugim kwartale bieżącego roku uruchomionych zostało osiem butików Coccodrillo. Większość z nich, bo pięć, zlokalizowana jest przy głównych ulicach handlowych Elbląga, Gryfina, Myszkowa, Żor oraz Kościerzyny. Trzy pozostałe zaś mieszczą się w galeriach handlowych Warszawy (Galeria Rembielińska), Chrzanowa (Galeria MaX) oraz Mrągowa (Centrum Handlowe Fabryka).

Rozwój sieci salonów postrzegany jest przez CDRL jako sposób walki ze spowolnieniem gospodarczym. Dzięki większej liczbie butików firma chce dotrzeć do szerszego grona klientów w nowych miastach. W tym celu, częściej niż w ubiegłych latach, nawiązuje także współpracę z partnerami zainteresowanymi franczyzą.

– Rozwijając naszą firmę, chcemy stwarzać dogodną szansę na rozwinięcie własnego biznesu także mniejszym przedsiębiorcom. Wiemy, że grupa nastawiona na osiągnięcie tego samego celu zawsze jest silniejsza i ma większe możliwości sięgnięcia po sukces niż osoby działające w pojedynkę. Staramy się, by Coccodrillo było szyldem, który przyciąga zainteresowanych franczyzą przedsiębiorców – komentuje Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA. – dodaje.

CDRL SA, oprócz rozwijania sieci Coccodrillo na terenie Polski, walczy także o rynki zagraniczne. Także i w tym przypadku dużą rolę odgrywa współpraca na zasadach franczyzy, choć CDRL posiada również własne butiki. Obecnie zagraniczna sieć Coccodrillo liczy sobie 119 butików oraz sklepów typu shop-in-shop.