Wizualizacja Galerii MM

Giacomo Conti reprezentująca segment eleganckiej odzieży męskiej adresowanej do młodych mężczyzn konsekwentnie planuje swoją ekspansję w stolicy.

– W lipcu 2013 nastąpi otwarcie salonu w największym mazowieckim outlecie, Factory Annopol, z kolei salon w Factory Ursus zostanie otwarty najprawdopodobniej tuż po Nowym Roku, czyli w styczniu 2014. Tym samym garnitury i marynarki GC pojawią się w 4 z 5 centrów outlet należących do Neinver Polska – poinformowała redakcję Retailnet Magdalena Nowaczyk, reprezentująca spółkę Giacomo Conti.

Nowy sklep w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus zajmie ponad 143 mkw. powierzchni. Jest to druga w tym roku umowa najmu lokalu w Warszawie, jaką podpisała spółka Giacomo Conti.

Obecnie sieć Giacomo Conti liczy 33 salony mody męskiej a swoją ofertę sygnuje trzema stałymi kolekcjami: wedding, business oraz casual. W asortymencie znaleźć można ponad kilka tysięcy modeli koszul męskich, kilkadziesiąt garniturów oraz setki marynarek uszytych z tkanin czołowych europejskich producentów – m.in. Cerruti, Zegna, Brennet, Getzner czy Mileta.

Giacomo Conti realizuje swój, opracowany ostatniej wiosny, plan rozwijania sieci sprzedażowej w 2013 roku. Spółka, jak dowiedziała się redakcja Retailnet, planuje podpisanie jeszcze kilku kolejnych kontraktów z uznanymi centrami handlowymi.