McDonald’s oceni centra handlowe

McDonald’s

McDonald’s

– W najbliższych latach chcemy utrzymać bieżącą, wysoką dynamikę rozwoju sieci McDonald’s. Każda lokalizacja, gdzie są nasi potencjalni klienci, ma dla nas znaczenie, niezależnie od tego, czy mówimy o miejscu obsługi podróżnych przy autostradzie czy miejscu na food court w centrum handlowym – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

– Udział przedstawicieli naszego Działu Nieruchomości w Shopping Center Forum 2013 ma umożliwić nam zapoznanie się z nowymi projektami oraz ponowną ocenę potencjału i oferty istniejących centrów. Z pewnością ważne jest też, że Forum sprzyja nawiązywaniu przydatnych kontaktów i relacji biznesowych – dodaje.

Obecnie działa w Polsce 307 restauracji McDonald’s (w tym 86 z formatem kawiarnianym McCafé), które zatrudniają ponad 16 tys. osób. Około jedna trzecia lokali firmy znajduje się w centrach handlowych na terenie całego kraju.

177 restauracji prowadzonych jest przez 58 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.

W tym roku firma McDonald’s realizuje w Polsce swoją strategię rozwoju poprzez system franczyzowy. W kilku miastach odbyły się już spotkania dla przyszłych franczyzobiorców.

W ostatnich tygodniach McDonald’s podpisał drugą umowę najmu lokalu w Poznań City Center. Restauracja wraz z kawiarnią McCafé o powierzchni 277 mkw. będzie zlokalizowana przy wejściu od Mostu Dworcowego i dworca PKP.

Będzie to drugi lokal sieci McDonald’s w Poznań City Center. Wcześniej podpisano już umowę najmu pod restaurację o powierzchni 121 mkw. na poziomie +2 galerii w centralnej strefie food court.

Więcej informacji na temat uczestników biorących udział w Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016