Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann
Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann

– W związku z tym, iż sklepy Deichmann otwieramy w coraz mniejszych miejscowościach, częściej musimy poszukiwać ofert nowych lokalizacji wśród lokalnych inwestorów, którzy często sami zajmują się komercjalizacją powierzchni.

– Udział w Shopping Center Forum uważamy za stały punkt w naszym ekspansyjnym kalendarzu. Obie edycje SCF to dla nas nie tylko okazja do poznania nowych kontrahentów, ale i szansa na podtrzymanie przyjaznych relacji z naszymi dotychczasowymi partnerami biznesowymi – powiedziała portalowi Retailnet Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann Obuwie sp. z o.o.

– Na targach można spotkać niemalże wszystkich, i tych z wieloletnim stażem w branży i tych próbujących dopiero swoich sił w nieruchomościach komercyjnych. Bezpośredni kontakt z nimi podczas SCF daje możliwość wyjaśnienia trudnych kwestii najmu w drodze bezpośrednich negocjacji,  co stwarza szansę na szybkie zawarcie umowy. Udział w targach pozwoli nam ponadto łatwiej zweryfikować atuty nowych projektów, zwłaszcza  powstających w tej samej miejscowości, bądź w miejscu sąsiadującym z naszymi dotychczasowymi sklepami. Trafna ocena projektu decyduje przecież o powodzeniu inwestycji w naszą nową placówkę – dodał Anna Strauchold.

Deichmann Obuwie sp. z o.o. została zarejestrowana w 1996 roku. Właścicielem polskiego oddziału jest firma Deichmann – Schuhe Service GMBH. Średnia powierzchnia otwieranych punktów wynosi ok. 450 mkw. Spółka prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym www.deichmann.com, w ofercie którego docelowo znajdzie się około 1,5 tys. artykułów. W sklepach Deichmann dostępne jest obuwie marek: Elefanten, Gallus, Medicus, 5th Avenue, Graceland, Voctory, Adidas, Nike, Puma oraz Fila. Na koniec pierwszego półrocza polska sieć sklepów Deichmann będzie liczyła 219 punktów.

Przedstawiciele sieci będą obecni na Shopping Center Forum