Rośnie sieć Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Sieć salonów mody męskiej Giacomo Conti powiększy się w sierpniu 2013 roku o kolejny punkt handlowy. Tym razem spółka postawiła na drugie co do wielkości miasto na Pomorzu Zachodnim – Koszalin.

Nowy salon mody męskiej otwarty zostanie w znanym w regionie centrum handlowo-rozrywkowym Atrium Koszalin i zajmie lokal o powierzchni 120 metrów kwadratowych. Sklep będzie działał w oparciu o współpracę franczyzową.

Umowa najmu z Atrium Koszalin jest czwartą podpisaną w ostatnim czasie przez Giacomo Conti. Marka nie wyklucza podpisania jeszcze 2-4 umów do  końca tego roku.

Jak już informowaliśmy, Giacomo Conti realizuje swój plan rozwijania sieci sprzedażowej opracowany wiosną tego roku.

Obecnie w ramach sieci Giacomo Conti działa ponad 30 salonów sprzedaży.

Atrium Koszalin oferuje około 130 sklepów i punktów usługowych na powierzchni ponad 55 tys. mkw. GLA. Wśród największych najemców centrum znajdują się: hipermarket Tesco, market budowlany Castorama, market z elektroniką Media Markt, fitness club Pure Jatomi i Multikino. Na dwóch poziomach centrum umiejscowione są m.in. takie marki, jak: Bershka, C&A, Carry, CCC, Centro, Claire’s, Cropp, Deichmann, Diverse, Douglas, Ecco, Empik, Geox, Gino Rossi, H&M, Home&You, House, Inglot, KappAhl, Kari, Kazar, Marks & Spencer, Mohito, New Yorker, Orsay, Promod, Pull&Bear, Reserved, Simple, Smyk, Solar, Stradivarius, Swiss, Tally Weijl, Taranko, Próchnik/Tiffi, Venezia, YES. Dla klientów centrum przeznaczono 1,6 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016