Monnari

Właściciel sklepów Monnari w czerwcu zwiększył sieć sprzedaży o 3 nowe punkty w centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 107 salonów Monnari. Ostatnio otwarto sklepy w Centrum Handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim (pow. 170 mkw.), CH Tesco w Jeleniej Górze i w łódzkim CH Unicity (dawny Uniwersal) przy Placu Niepodległości (punkt outletowy).

Strategia spółki zakłada wyważony rozwój sieci salonów nie większy niż przyrost 10 salonów rocznie.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy.

Przychody spółki Monnari w I kwartale 2013 roku wzrosły o 12,1 proc i wyniosły ponad 30,5 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego (wówczas ok. 27,3 mln zł).