Pierwszy salon Chantelle we Wrocławiu

Magnolia Park

Magnolia Park

28 czerwca 2013 roku zostanie otwarty pierwszy we Wrocławiu sklep partnerski pod szyldem Chantelle Lingerie Brands Since 1876. Nowy salon będzie zlokalizowany w centrum handlowym Magnolia Park.

W ofercie salonu znajdzie się unikalna bielizna klasy premium takich marek jak Chantelle, Passionata i Chantal Thomass. Lokal zajmie powierzchnię 50 mkw. i będzie umiejscowiony na parterze Magnolia Park.

– Sklep partnerski Chantelle idealnie pasuje do oferty centrum handlowego Magnolia Park, w którym obecnych jest wiele renomowanych polskich i międzynarodowych marek oraz topowe sieci modowe. Jestem przekonany, że oferta naszego nowego salonu bieliźniarskiego przypadnie wrocławiankom do gustu i będą do niego często wracać – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

– Chcieliśmy, żeby pierwszy sklep partnerski Chantelle Lingerie Brands Since 1876 we Wrocławiu został otwarty właśnie w Magnolia Park, ponieważ naszym zdaniem zróżnicowana oferta i dynamiczny charakter tego centrum przyciągają tę grupę klientów, na której najbardziej nam zależy – powiedziała Kamila Gawędzka, Country Manager Chantelle.

Firma Chantelle jest jednym z wiodących na świecie producentów najwyższej jakości bielizny.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 mkw., a dalsze inwestycje są właśnie realizowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Wszystkie projekty należące do King’s Street Retail będą prezentowana podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016