Flagowa inwestycja na Shopping Center Forum

Fabrice Bansay, Apsys Polska

Fabrice Bansay, Apsys Polska

– Apsys Polska już po raz trzeci bierze udział w targach Shopping Center Forum. Od samego początku impreza ta budziła nasze żywe zainteresowanie, gdyż stwarza możliwość prezentacji firmy i oferowanych przez nas usług – powiedział portalowi Retailnet Fabrice Bansay, prezes zarządu Apsys Polska.

– Podczas SCF 2013 zaprezentujemy flagową inwestycję Apsys w Polsce – Centrum Handlowe Łacina, a także 18 centrów handlowych, którymi zarządzamy. Zależy nam również na przedstawieniu szerokiego zakresu usług, kompetencji i doświadczenia oferowanych przez Apsys Polska, do których zaliczamy: zarządzanie nieruchomościami, komercjalizację, zarządzenie projektem, inwestowanie i budowę galerii handlowych oraz marketing.

– Udział w tegorocznych targach jest dla nas szczególnie istotny w kontekście planowania i komercjalizacji Łaciny – nowego, regionalnego centrum handlowego w Poznaniu, o powierzchni najmu 99 tys. mkw. Łacina jest największym spośród znajdujących się w fazie rozwoju obiektem w Polsce, i prawie dwukrotnie większym, niż jakiekolwiek działające czy planowane w Poznaniu i okolicy centrum handlowe. O jej wyjątkowości decydować będzie także architektura oraz innowacyjne technologie i usługi, które planujemy wprowadzić, co w efekcie przełoży się na całkowicie nową jakość zakupów. W Łacinie znajdzie się 300 sklepów, w tym 40 lokali wielko- i średniopowierzchniowych, 220 butików oraz 40 restauracji i kawiarni. Do grona najemców dołączyły jak do tej pory takie marki, jak: Carrefour, Leroy Merlin, Multikino, Pure Jatomi Fitness Platinium, Van Graaf, Mango, marki należące do grupy LPP, RTV Euro AGD i wiele innych. Łacina może się pochwalić wielkim sukcesem komercjalizacyjnym, gdyż obecnie, dwa lata przed planowanym na jesień 2015 r. otwarciem, ponad 70 proc. powierzchni najmu jest wynajęte lub zabezpieczone.

– Tegoroczne targi SCF 2013 są dla nas ważne nie tylko z uwagi na Łacinę. Będzie to także doskonała okazja, aby omówić i przedstawić nasze nowe, krajowe inwestycje, będące obecnie we wstępnej fazie planowania, jak również plany rewitalizacji obiektów już istniejących. Ponadto pragniemy pogłębić istniejące, oraz nawiązać nowe relacje biznesowe z właścicielami, inwestorami i najemcami centrów handlowych. Chcemy zainteresować ich naszymi projektami i zachęcić do współpracy – dodał Fabrice Bansay.

Więcej o projektach Apsys Polska na Shopping Center Forum

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016