Agata Brzezińska, Neinver: to dla nas ważny czas

Agata Brzezińska, Country Manager

Agata Brzezińska, Country Manager

– Neinver Polska kolejny raz będzie aktywnie uczestniczyć w Shopping Center Forum. To dla nas bardzo ważny czas, pozwalający na szczegółowy przegląd istotnych wydarzeń całej branży, spotkania biznesowe, jak również okazja do wymiany doświadczeń wśród najlepszych – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska.

– Podczas tegorocznego Shopping Center Forum zaprezentujemy między innymi nasz flagowy projekt ostatnich lat – Galerię Katowicką. To będzie najnowocześniejsze i najlepiej zorganizowane centrum handlowe na południu Polski. Galeria Katowicka, połączona z dworcami kolejowym i autobusowym, przyniesie swoim klientom komfort, którego nie oferuje żadne centrum handlowe w Polsce. Przez wiele miesięcy pracowaliśmy nad tym, by oferta sklepów, które rozpoczną tam działanie, spełniła oczekiwania mieszkańców Śląska. Zapraszam na tegoroczne Shopping Center Forum! – mówi Brzezińska.

Przypomnijmy, budowa Galerii Katowickiej – będącej wielofunkcyjnym kompleksem komunikacyjno-handlowo-biznesowym – rozpoczęła się w grudniu 2010 r. Pierwszym etapem inwestycji była budowa katowickiego dworca kolejowego oddanego do użytku w październiku 2012 r. W lutym 2013 oddano do użytku rezultat kolejnego etapu prac, którym był podziemny, przelotowy terminal autobusowy.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum miasta i jest kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 53 tys. mkw., na której znajdzie się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Do dyspozycji zainteresowanych zostanie oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1,2 tys. samochodów. Galeria Katowicka będzie połączona bezpośrednio z dworcem kolejowych i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Inwestorami projektu są Neinver Polska i Meyer Bergman. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.

Więcej o projekcie na stoisku 5.6 podczas Shopping Center Forum, 18-19 września 2013 roku, w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska