Rozbudowa CH Ogrody szansą dla miasta i regionu

Akt erekcyjny CH Ogrody

Akt erekcyjny CH Ogrody

– Centrum Handlowe Ogrody istnieje w Elblągu od 2002 roku. Powstało, jako pierwsze nowoczesne centrum handlowe w mieście. Rola pioniera zobowiązuje. Dzięki rozbudowie, chcemy utworzyć w Elblągu miejsce jeszcze bardziej atrakcyjne i zaspokajające zmienne  potrzeby nie tylko mieszkańców miasta czy regionu, ale również pobliskiego Obwodu Kaliningradzkiego – powiedział podczas wmurowywania kamienia węgielnego Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management z CBRE Global Investors Poland.

Jak już informowaliśmy, 26 czerwca odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod rozbudowę Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu. Po zakończeniu prac budowalnych, realizowanych przez PORR (Polska) SA, CH Ogrody będą najbardziej nowoczesną galerią handlowo – usługową w regionie z ponad 40 tys. mkw. powierzchni najmu.

Zakończenie prac oraz otwarcie Centrum w nowej formie jest planowane na rok 2014.

Centrum jest już skomercjalizowane w ponad 60 proc. Na dwóch poziomach znajdzie się ponad 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Carrefour, H&M, salony marek należących do grupy LPP, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, RTV Euro AGD, Douglas, Orsay, Sizeer, Vision Express, McDonald’s oraz kino. Na trzech poziomach centrum zaplanowany został parking na ok. tysiąc miejsc.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów.  Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie.

CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazny charakter budynku dla użytkowników i otoczenia.

Więcej o inwestycji podczas Shopping Center Forum na stoisku 1.4

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016