Wstępna wizualizacja Poznań City Center
Wstępna wizualizacja Poznań City Center, TriGranit

Największy i najnowocześniejszy w Polsce salon marki Royal Collection, który zajmie 2700 mkw. powierzchni na poziomie +1  zostanie uruchomiony w galerii Poznań City Center.

Royal Collection to sieć handlowa z wieloletnią tradycją, oferująca wysokiej jakości odzież damską i męską. Sklepy multibrandowe Royal Collection mieszczą się w największych i najbardziej prestiżowych centrach handlowych.

Nowy salon Royal Collection w Poznań City Center w dużej mierze funkcjonować będzie w oparciu o koncept „shop-in-shop” i zaoferuje kilkadziesiąt marek odzieżowych znanych producentów, m. in.: Camel Active, More & More, Pierre Cardin, Teresa Kopias, Old Taylor, Lavard, Otto Hauptmann, Enzo Lorenzo, Stilissimi, CV oraz niedostępne dotąd w Poznaniu jak np: Hattric, Calamar, Pellens & Loick.

– Salon Royal Collection w Poznań City Center będzie flagową inwestycją. Na ogromnej powierzchni znane i nowe marki współpracujące z Royal Collection zyskają możliwość zaprezentowania swojej oferty w sposób wyznaczający nową jakość. Zyskają także klienci. Tak kompleksowej a jednocześnie przejrzystej oferty odzieży najwyższej jakości nie było dotąd w Poznaniu – mówi Aleksander Kowalski, Leasing Director, TriGranit Management Corporation, odpowiedzialny za komercjalizację Poznań City Center.

Poznań City Center (PCC) to obiekt zlokalizowany w centrum Poznania będący centrum komunikacyjno-handlowym z wielokondygnacyjnym parkingiem na 1500 miejsc oraz nowymi dworcami PKP i PKS, zintegrowanymi z Poznańskim Szybkim Tramwajem. W maju 2012 oddano do użytku część dworcową o powierzchni 7 tys. mkw., wybudowaną nad torami kolejowymi.

Zakończenie drugiej fazy budowy, planowane jest na jesień 2013. Zostaną wtedy otwarte: centrum handlowe, dworzec PKS i zaplecze parkingowe. Węzeł komunikacyjny, czyli terminal autobusowy na poziomie gruntu oraz dworzec kolejowy na poziomie +1 połączony będzie komunikacyjnie z poziomami +1 i +2 galerii handlowej o powierzchni 60 tys. mkw. z 250 sklepami i 2 strefami foodcourt. Inwestycja realizowana jest przez TriGranit Development wspólnie z PKP SA i Europa Capital.

Firma TriGranit jest wystawcą tegorocznej edycji SCF Fall Edition (stoisko 5.4). Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.