LPP radzi sobie coraz lepiej

Sklep Sinsay w Atrium Mosty

Sklep Sinsay w Atrium Mosty

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2013 roku przez Grupę LPP SA wyniosły około 347 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2012 roku o 31 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 58 proc. i była wyższa od zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego o 4 punkty procentowe. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2013 roku wyniosła ok. 1,736 mln zł. Przychody te były wyższe o 22 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

W tym roku LPP planuje zwiększyć sieć sklepów o 240 placówek. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć do 580 tys. mkw. Około 50 proc. zaplanowanego na ten rok przyrostu powierzchni nastąpi w Rosji.

Na koniec marca br. LPP posiadała 1104 sklepy o łącznej powierzchni 453 tys. mkw. W pierwszym kwartale powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 19,6 tys. mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016