Griffin Group wzmacnia dział centrów handlowych

Edyta Bobek, Griffin Group

Edyta Bobek, Griffin Group

Zarządzanie projektami wynajmu i przebudowy najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Polsce ma na swoim koncie nowa Leasing Director w Griffin Group. Za proces komercjalizacji istniejących i tworzonych obiektów będzie odpowiedzialna Edyta Bobek.

Nowa Leasing Director posiada 12–letnie doświadczenie na rynku nieruchomości handlowych. Odpowiadała m.in. za proces rekomercjalizacji w takich projektach jak Centrum Janki, Centrum Korona we Wrocławiu, CH Ster w Szczecinie czy CH Ursynów w firmie Apsys. Współtworzyła koncepcję i proces wynajmu Galerii Krakowskiej i Galerii Kaskada w Szczecinie, prowadziła proces rekomercjalizacji Galerii Bałtyckiej, opracowała również koncepcję wynajmu i przebudowy Centrum Alfa w Gdańsku.

Przed dołączeniem do zespołu Griffin Group pracowała na stanowisku Associate Director w DTZ, wcześniej związana była z ECE Projektmanagement Polska i Apsys.

– DH Renoma we Wrocławiu, Hala Koszyki w Warszawie i Supersam w Katowicach to najciekawszy portfel obiektów komercyjnych w Polsce. Stworzenie w nich oferty, która dorówna swoim poziomem wyjątkowości tych miejsc, jest bardzo ambitnym wyzwaniem. Jego realizacja będzie oznaczać zbudowanie silnej marki, zdecydowanie wyróżniającej się na tle krajowej konkurencji – mówi Edyta Bobek.

Inwestycje Griffin Group w sektorze nieruchomości handlowych łączy ich wieloletnia tradycja handlowa i trwałe miejsce w historii miast. Firmie zależy więc, aby także w przyszłości miały one spójny charakter. Główne zadania postawione przed zespołem Retail to wykreowanie rozpoznawalnego dla klientów konceptu oraz wkomponowanie poszczególnych obiektów w lokalny rynek tak, aby stanowiły rozwinięcie istniejącej oferty.

– Traktujemy to przedsięwzięcie jako prestiżowe i długofalowe. Takie podejście wymaga bezpośredniego zaangażowania, więc zamiast zdawać się na pomoc firm doradczych, tworzymy własny zespół. Niezbyt liczny, ale bardzo kompetentny i skuteczny. Obecność w nim Michała Świerczyńskiego i Edyty Bobek to bardzo wyraźny sygnał dla rynku, że od początku rzucamy wyzwanie najlepszym – podkreśla Przemysław Krych, CEO Griffin Group. – Jednocześnie ich pozycja w branży i doświadczenie są dla przyszłych najemców gwarancją, że nasze projekty są przemyślane i precyzyjnie zaplanowane. Co za tym idzie, mogą być spokojni o jakość współpracy.

Griffin Group nie wyklucza, że jeszcze w tym roku poinformuje o kolejnych akwizycjach w segmencie handlowym.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016