Wizualizacja Atrium Felicity

Lubelskie centrum ma już skomercjalizowane 90 proc. powierzchni handlowej, uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Wśród najnowszych marek, które wprowadzą się do Atrium Felicity są, m.in.: perfumeria Douglas, Empik i Benetton. Pod koniec maja na placu budowy zawisła wiecha. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na początku 2014 r.

– Wysoki poziom komercjalizacji oraz postępy na budowie pozwalają nam stwierdzić, że Atrium Felicity jest coraz bliżej mety – mówi Barbara Pryszcz, Chief Operating Officer Atrium Poland Real Estate Management. – Na początku przyszłego roku będziemy mogli oddać mieszkańcom Lublina i okolic nowoczesne centrum handlowe z największym w regionie hipermarketem Auchan, marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin i szeroką oferta najpopularniejszych na polskim rynku marek, z których część pojawi się w mieście po raz pierwszy właśnie w Atrium Felicity.

Na początku przyszłego roku do Atrium Felicity wprowadzi się jeszcze więcej marek z branży zdrowia i urody. Ponad 310 mkw. powierzchni centrum zajmie sieć Douglas, która jest właścicielem 105. perfumerii zlokalizowanych w 55 miastach na terenie całej Polski. Salon w Atrium Felicity będzie pierwszą placówką tej marki w Lublinie. Kosmetyki i perfumy klienci Atrium Felicity znajdą również w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, Super-Pharm i salonie firmowym Ziaja (30 mkw.).

Blisko 300 mkw. w Atrium Felicity zajmie salon Empik. Sieć, która obejmuje ponad 180 sklepów w całej Polsce oferuje swoim klientom unikalny mix produktów. W Atrium Felicity pojawi się również pierwszy w Lublinie salon Duka. Koncept, oparty na haśle: Kitchen life, zajmie 90 mkw. Będzie tam można znaleźć szeroki wybór artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego oraz sezonowe kolekcje tekstyliów i dekoracji.

Wśród punktów usługowych w Atrium Felicity pojawią się kolejne salony operatorów telefonii komórkowej: T-Mobile (ponad 40 mkw.) i Play (blisko 30 mkw.). Ponadto, klienci centrum będą mogli skorzystać z takich serwisów, jak: pralnia, optyk, biuro podróży, punkt naprawy obuwia, czy kantor.

W centrum pojawią się również: salon z bielizną Lavantil (ponad 120 mkw.), salon sportowy 4F (ponad 165 mkw.), Pako Lorente (ponad 80 mkw.), sklep zoologiczny Leopardus (200 mkw.), restauracja Cleopatra (ponad 150 mkw.), salon jubilerski Apart (ponad 110 mkw.), Recman (80 mkw.), punkt E-smoking (ponad 30 mkw.), sklep Excellent Office (ponad 70 mkw.), Time Trend (35 mkw.) i pierwsze w Lublinie sklepy: Benetton (ponad 260 mkw.) i Takko (ponad 520 mkw.).

Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, Kari, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, Paris Optique, Pull & Bear, RedBerry, Super-Pharm czy Swiss.

Zawieszenie wiechy jest kamieniem milowym w realizacji inwestycji i oznacza zakończenie prac związanych z konstrukcją centrum. Obiekt jest teraz w tzw. stanie surowym otwartym, co oznacza, że posiada ściany nośne oraz kominy, stropy, schody wewnętrzne oraz więźbę i pokrycie dachu.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie.