Sieć sklepów Tchibo powiększyła się o nowy lokal, mieszczący się w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. To pierwszy sklep w Polsce, który został otwarty w nowym koncepcie.

Kolejna lokalizacja w portfolio sieci to potwierdzenie konsekwentnego rozwoju biznesu Tchibo w Polsce, który opiera się na dwóch wzajemnie uzupełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.

Nowy sklep Tchibo w CH Złote Tarasy zajmuje powierzchnię sprzedażową około 100 mkw. Sklep umiejscowiony jest w części handlowej galerii, w sąsiedztwie najbardziej prestiżowych najemców. Jest to dwunasty sklep Tchibo w aglomeracji warszawskiej.

Unikalna oferta Tchibo wynika z konceptu biznesowego, polegającego na połączeniu różnorodnej oferty kaw i baru kawowego ze sprzedażą produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach.

– Stworzyliśmy koncepcję sklepu, która oferuje więcej przestrzeni na dialog z klientem, a oferta produktowa jest optymalnie prezentowana. Dzięki temu klienci mogą osobiście przekonać się o wysokiej jakości naszych produktów – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo.

Wnętrze sklepu w Złotych Tarasach wyróżnia elegancki charakter i duża dbałość o szczegóły. Wykorzystano w nim ekskluzywne materiały, takie jak drewno czy granit oraz chromowane wykończenia. Jeszcze lepsza prezentacja towarów to zasługa zmiany oświetlenia. Udogodnieniem dla klientów są również trzy stanowiska kasowe.

Sprzedaż wielokanałowa firmy jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz trendy rynkowe.

– W praktyce, multichanneling oznacza to, że nasi klienci mogą wykorzystywać te kanały sprzedaży, które dla nich są najwygodniejsze, a nasze zadanie polega na tym by im to ułatwić – mówi Szymon Dąbrowski. Wielokanałowość sprzedaży stanowi fundament podejścia firmy do budowania pozycji rynkowej. W tym roku Tchibo otrzymało nagrodę Shopping Center Forum w kategorii Multichannel Retailer of the Year 2013.

Sieć sklepów Tchibo w Polsce liczy ok. 50 punktów sprzedaży. E-sklep Tchibo.pl zajmuje 6. miejsce pod względem liczby użytkowników wśród sklepów internetowych w Polsce.