Obuwniczy najemca w nowej odsłonie

Sklep Bata

Po blisko 3 tygodniach remontu w Centrum Handlowym Wola Park w Warszawie otwarto liczący 400 metrów kwadratowych całkowitej powierzchni salon obuwniczej marki Bata. Sklep po modernizacji ma  bardziej nowoczesny i elegancki wystrój. W salonie zaprezentowano też nowy, przejrzysty sposób prezentacji towarów.

Sala sprzedaży zajmuje powierzchnię około 330 mkw.

Obecnie w Polsce działa 14 salonów sieci Bata. Jak poinformowali redakcję Retailnet przedstawiciele firmy, Bata wciąż poszukuje nowych lokalizacji.

– Obecnie prowadzimy rozmowy z właścicielami centrów handlowych odnośnie uruchomienia sklepów Bata. Jednak na razie jest za wcześnie, żeby mówić o konkretnych lokalizacjach i terminach otwarcia. Interesują nas duże miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, a także miasta w których już działają nasze salony – powiedział portalowi Retailnet Jan Szczurko, członek zarządu, Branch Manager Bata Poland sp. z o.o.

W Polsce za rozwój sieci salonów odpowiada spółka Bata Poland sp. z o.o., której właścicielem jest International Footwear Investment B.V. Bata otwiera sklepy o powierzchni 350-400 mkw. Oferuje obuwie męskie, damskie i dziecięce, a także akcesoria m.in. torebki, teczki, odzież skórzaną, paski, portfele oraz środki do konserwacji i pielęgnacji obuwia. Bata prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016