Multibrand w Sosnowcu

Fashion House Sosnowiec

Fashion House Sosnowiec

Marki odzieżowe Strellson, Van Horn i Otto Kern tworzą ofertę nowego salonu Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu, centrum należącego do Polonia Property Fund II Ltd, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.

Salon multibrandowy oferujący produkty zagranicznych marek odzieżowych zajmie 90 mkw. powierzchni. Oferuje elegancką odzież, obuwie i akcesoria męskie.

– Wśród najemców centrów wyprzedażowych Fashion House są już popularne światowe brandy, m.in.: Marks & Spencer, Paris Women, Badura, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Caterina, Trussardi Jeans czy ekskluzywne marki z grupy Maxx Mara: Coccinelle, Polini, Marella. Cieszymy się, że znane marki zagraniczne doceniły nasze centra wyprzedażowe stwarzając sobie dodatkową możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.

Kolekcje marki Strellson łączą tradycyjne i nowoczesne podejścia do mody i są skierowane do mężczyzn ceniących czystość formy i elegancję. Asortyment marki Van Horn tworzą z kolei produkty odzieżowe i obuwnicze podkreślające dobry smak i kunszt krawiectwa. Ofertę salonu uzupełnia Otto Kern, niemiecka marka oferująca elegancką odzież i akcesoria dla mężczyzn, zdefiniowane w kilku liniach stylistycznych.

Przy podpisywaniu umowy z nowym najemcą, właściciela obiektu – Fundusz Polonia Property Fund II Ltd, reprezentowała spółka BOIG Property Consulting.

Właścicielem centrów outletowych Fashion House jest Polonia Property Fund II Ltd. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy.

Centrum outletowe w Sosnowcu to obiekt, którego powierzchnia najmu wynosi ok. 17 tys. mkw. W obiekcie działa 100 sklepów. Parking może pomieścić 1,2 tys. samochodów.

Reklama

Galeria Jurajska