Podczas Shopping Center Forum 2013 Fall Edition odbywającego się w dniach 18-19 września w Warszawie będzie można spotkać się Katarzyną Dąbrowską odpowiedzialną za ekspansję marki. Douglas planuje bowiem kolejne otwarcia w naszym kraju w obiektach handlowych o różnych formatach.

– Shopping Center Forum to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, podczas którego spotykają się zarówno deweloperzy, jak i najważniejsi najemcy na rynku. To dlatego decydujemy się na udział w Forum regularnie. Podczas SCF możemy bliżej przyjrzeć się nowym projektom realizowanym na polskim rynku. Sieć Douglas zainteresowana jest otwarciami nie tylko w zrealizowanych już obiektach, ale także powstających centrach handlowych – usłyszeliśmy w rozmowie od przedstawicieli firmy Douglas.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet firma planuje w obecnym roku kalendarzowym kolejne 5 otwarć. Nowe perfumerie znajdą się w Katowicach, Gdyni, Poznaniu, Krakowie oraz w Elblągu. Firma Douglas wciąż opiera swój rozwój w naszym kraju na otwarciach głównie w centrach handlowych. W 2013 roku unowocześnione zostaną też wnętrza już istniejących perfumerii.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii w naszym kraju (ponad 100 lokalizacji). Firma posiada sklepy o zróżnicowanych formatach w 55 miastach. Wynajmuje blisko 29 tys. mkw. powierzchni w galeriach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. Szczególne miejsce w sieci zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – sklep flagowy i największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1200 mkw.

Więcej informacji na temat uczestników Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.