Salon Lancerto

Polska marka odzieżowa specjalizująca się w produkcji oraz dystrybucji klasycznej mody męskiej szuka lokalizacji dla swoich salonów przede wszystkim w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

Przedstawiciele sieci będą po raz kolejny uczestnikami Shopping Center Forum.

– Będziemy prowadzili rozmowy, a także przyglądali się projektom galerii handlowych. Analizujemy każdy dostępny projekt – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Ciąpała, wiceprezes ds. strategii Lancerto SA.

Salony sieci mają od 80 do 120 mkw. powierzchni w zależności od wielkości miasta. Ostatnio spółka oddała do użytku nowy sklep w Factory Warszawa Annopol ( lokal ma 130 mkw. powierzchni), a także przedłużyła umowę najmu salonu w Galerii Wisła w Płocku.

Sieć Lancerto należąca do Lancerto SA powstała w 2007 roku. Firma zatrudnia blisko 300 osób, z czego 200 pracowników to krawcy. Kolekcje Lancerto sprzedawane są w Polsce, na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

W 2012 roku firma Lancerto poszerzyła sieć o kilka punktów w galeriach handlowych m.in.: w NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, Galerii Echo Kielce, czy w Outlet Park Szczecin. Obecnie działa około 30 salonów Lancerto.

Salony Lancerto oferują pełny asortyment mody męskiej: garnitury, smokingi, marynarki, spodnie, buty, kurtki, swetry, paski, spinki, szale, parasole, akcesoria ślubne (kamizelki i muszniki).

Lancerto SA specjalizuje się w produkcji oraz dystrybucji klasycznej mody męskiej. Firma powstała w 2007 roku. Zatrudnia blisko 300 osób, z czego 200 pracowników to krawcy.