W Redanie lepiej niż w ubiegłym roku

Salon Top Secret

Salon Top Secret

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2013 r. wyniosła 35,5 mln zł i była o 8 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym za 6 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 209 mln zł i była o 8 proc. wyższa w ujęciu rok do roku.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec czerwca wynosiła 99,4 tys. mkw., co oznacza 7 proc. przyrost powierzchni handlowej w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2013 r. wynosił 19,3 mln zł, co oznacza poziom o 7 proc. wyższy niż w czerwcu ubiegłego roku. Sprzedaż po 6 miesiącach br. osiągnęła poziom 105,9 mln zł i była wyższa o 4 proc. r/r.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca obejmowała 276 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. mkw., co spowodowało 2 proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2013 r. wynosiła 16,1 mln zł i była wyższa o 10 proc. od osiągniętej w czerwcu 2012 r. Sprzedaż po 6 miesiącach br. wynosiła 103 mln zł, i była wyższa o 12 proc. r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,0 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 10 proc. r/r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w czerwcu 2013 r. osiągnęła poziom 2 mln zł, co oznacza 39 proc. wzrost do czerwca 2012 r. Natomiast za 6 miesięcy sprzedaż wynosiła 13,4 mln zł, co spowodowało wzrost o 51 proc. rok do roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016