Agora Bytom nie poddaje się niesprzyjającej koniunkturze

Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom

– Agora Bytom od wielu lat uczestniczy w największych i najciekawszych wydarzeniach branżowych, w tym także w konferencjach Shopping Center Forum. Udział w takich imprezach pozwala nam rozwijać i poszerzać ofertę centrum, tak aby była jeszcze bardziej atrakcyjna dla klientów i najemców. To właśnie ciągły rozwój Agory Bytom jest jednym z naszych najważniejszych celów – mówi w rozmowie z Retailnet Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom.

– Agora Bytom – dzięki świetnej lokalizacji, dobrej ofercie i przemyślanym działaniom marketingowym – to obecnie najnowsza, najciekawsza, ale i najbardziej wielofunkcyjna przestrzeń sprzedażowa w mieście. Co najważniejsze – Agora Bytom nie poddaje się niesprzyjającej koniunkturze gospodarczej. Centrum odnotowuje stałe wzrosty liczby klientów, co pozytywnie przekłada się na wypracowywane obroty. Optymistyczny trend pokazuje, że to projekt perspektywiczny, który z pewnością będzie się nadal rozwijał – dodaje.

Kilka lat temu w Bytomiu zauważalny był deficyt nowoczesnych i dostosowanych do potrzeb najemców powierzchni handlowych.

– Agora Bytom doskonale wypełniła powstałą lukę, a to spotkało się z dużym zainteresowaniem najemców, którzy wprowadzili do centrum Bytomia znane i cenione marki odzieżowe, urodowe, gastronomiczne, sportowe i rozrywkowe. Dodatkowo, otwarcie galerii wsparte było przez proaktywną strategią marketingową, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów. Zarówno działania prowadzone w pierwszej fazie rozwoju centrum, jak i te, które podejmowane są  dziś (liczne akcje sprzedażowe, wernisaże, wystawy, koncerty) przynoszą galerii świetne wyniki – twierdzi Mirosław Cechowski.

Poprzez dostosowanie się do oczekiwań zarówno wynajmujących powierzchnie, jak i odwiedzających centrum klientów, Agora Bytom stała się  miejscem rozpoznawalnym i bardzo popularnym wśród mieszkańców całej aglomeracji śląskiej.

– To dobra wiadomość dla wszystkich obecnych, ale i przyszłych najemców, ponieważ duża popularność Agory Bytom przekłada się bezpośrednio na ich wyniki finansowe, a w końcu pozytywne efekty pracy wynajmujących powierzchnię to główny cel działalności centrum. Jesteśmy pewni, że dzięki synergii i współpracy z naszymi najemcami, Agora będzie nadal rosnąć w siłę, a jej sklepy nie przestaną intensywnie się rozwijać – uważa dyrektor.

Agora Bytom będzie zajmować stoisko 6.2 podczas wrześniowej edycji SCF 2013 Fall Edition. Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016