Nawet 20 nowych supermarketów francuskiej sieci

Supermarket Intermarché

Firma IITM Polska sp. z o.o. odpowiedzialna za rozwój takich sieci w naszym kraju jak Intermarché i Bricomarché, planuje aktywną ekspansję supermarketów spożywczych w centrach handlowych.

– Planujemy w tym roku otworzyć około 20 supermarketów Intermarché. Chcemy umacniać naszą pozycję w zachodniej i południowej Polsce oraz zwiększać naszą obecność w województwach Polski wschodniej i centralnej. Supermarkety spożywcze Intermarché będziemy otwierać przede wszystkim w małych i średniej wielkości miejscowościach. Jeśli chodzi o miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców będziemy otwierać supermarkety Intermarché w galeriach handlowych – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Philippe Jammes, dyrektor generalny IITM Polska sp. z o.o.

– Najbliższe otwarcie odbędzie się w Białej Podlaskiej w województwie lubelskim. Średnia powierzchnia sprzedaży nowo otwieranych supermarketów Intermarché wynosi 1200 metrów kwadratowych. Tylko w samym ubiegłym roku otworzyliśmy 14 placówek Intermarché – dodaje Philippe Jammes.

Intermarché to sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych zlokalizowanych głównie w małych i średnich miejscowościach (od 20 000 do 70 000 mieszkańców). Pierwszy polski Muszkieter działający pod tym szyldem otworzył sklep Intermarché w Zielonej Górze już w 1997. Od tego czasu sieć w Polsce rozrosła się do prawie 190 obiektów.

Reklama

Galeria Jurajska