Marks & Spencer: znaczący wzrost sprzedaży

Salon Marks & Spencer

Salon Marks & Spencer

Firma Marks & Spencer w I kwartale roku finansowego 2013/2014 na wszystkich rynkach odnotowała wzrost sprzedaży o 8,7 proc. Dobre wyniki notuje również sklep internetowy, w którym sprzedaż wzrosła o około 30 proc.

– Pomimo trudnych warunków handlowych na rynku Marks & Spencer w tym kwartale zanotował dalszy wzrost sprzedaży. Bardzo dobre wyniki osiągnął segment spożywczy, a także nasz kanał e-commerce – powiedział Marc Bolland, Chief Executive z Marks & Spencer.

Firma Marks & Spencer powstała ponad 129 lat temu. W Wielkiej Brytanii jest jedną z wiodących firm działających na rynku detalicznym, która oferuje odzież, kosmetyki, produkty do domu, a także artykuły spożywcze. Obecnie ma ponad 766 sklepów w Wielkiej Brytanii i 420 sklepów na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Azji. Co tydzień sklepy stacjonarne sieci odwiedza około 20 mln klientów na całym świecie. Firma zatrudnia łącznie około 81 tys. osób na terenie Wielkiej Brytanii oraz w 44 innych krajach na całym świecie. W roku 2012 otwartych zostało 31 nowych sklepów na 8 nowych rynkach.

Marks & Spencer prowadzi działalność w Polsce od 1998 roku i posiada 16 punktów sprzedaży (14 salonów regularnych oraz 2 sklepy outletowe).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016