Raport Centra Handlowe w Polsce 2013

Na rynku ukazało się wydanie specjalne magazynu Shopping Center Poland: Raport 2013 – Centra Handlowe w Polsce. Publikacja została opracowana pod patronatem merytorycznym firmy Cushman & Wakefield.

W tegorocznym raporcie poruszone zostały między innymi następujące tematy i zagadnienia: analiza zmian w podaży i popycie, prezentacja trendów, zjawisk, prognozy dotyczące perspektyw rozwoju, prezentacja regionalnych rynków centrów handlowych, najszybciej rozwijające się na polskim rynku sieci handlowe, przegląd najważniejszych powstających i planowanych obiektów handlowych, wpływ e-commerce na branżę centrów handlowych oraz finansowanie projektów: polityka banków wobec inwestorów.

Wydawane od kilku lat, w lipcu specjalne raporty Shopping Center Poland o rynku centrów handlowych cieszą się uznaniem ze względu na wysoką jakość merytoryczną. Wśród autorów i ekspertów są znani i cenieni na rynku specjaliści, wśród nich przedstawiciele największych firm doradczych, oraz prezesi i członkowie zarządów spółek deweloperskich, sieci handlowych, firm zarządzających nieruchomościami komercyjnymi, banków itp.

Elektroniczna wersja raportu jest już dostępna na portalu Retailnet.pl. Raport będzie także dystrybuowany podczas Shopping Center Forum 2013 Fall Edition, które odbędzie się w Warszawie, w dniach 18-19 września 2013. Więcej informacji na temat wrześniowej edycji Forum znajduje się tutaj.