Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Do grona najemców Galerii Warmińskiej w Olsztynie dołączył nowy brand. Obecny jest w Polsce od 1989 roku – jak pokazują niezależne badania, markę zna blisko 95 proc. Polaków.  – Salon oferujący najnowsze kolekcje Pierre Cardin zajmie powierzchnię 100 mkw. i znajdzie się na parterze, w alejce poświęconej modzie męskiej – powiedział Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project.

Pierre Cardin to pionier w kwestiach handlowych. Przed nim żaden inny projektant nie zdecydował się na sprzedaż w galeriach handlowych – obecnie stało się to już prawie normą.

Najnowocześniejsze centrum handlowo – rozrywkowe w regionie, którego otwarcie planowane jest do końca 2014 roku, zaoferuje klientom 116 675 mkw. powierzchni, w tym 41 497 mkw. powierzchni handlowej. Pomieszczenia handlowo – usługowe rozlokowane zostaną na czterech kondygnacjach naziemnych.

Na kilkanaście miesięcy przed planowanym otwarciem, Galeria Warmińska została skomercjalizowana w 70 proc.. Wśród dotychczasowych najemców znaleźli się: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, , Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Martes Sport, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Apart, Kruk, Yes, Bijou Brigitte, Swiss i wielu innych.