Centrum Outletowe Fashion House w Gdańsku
Centrum Outletowe Fashion House w Gdańsku

Umowy najmu powierzchni handlowej w Fashion House Outlet Centre Gdańsk podpisały dwie marki z ofertą outdoorową. W komercjalizacji uczestniczyła firma BOIG. Obecnie trwa aranżacja lokali Brugi i Hi-Tec, których otwarcie planowane jest z początkiem września 2013. Outlet Centre należy do Polonia Property Fund,  funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.

Już wkrótce oferta Fashion House Outlet Centre w Gdańsku wzbogaci się o dwa salony z ofertą odzieży sportowej i turystycznej oraz sprzętem i akcesoriami sportowymi. Salon Hi-Tec zajmie 174 mkw. powierzchni, a włoska firma Brugi oferująca odzież służącą aktywnemu wypoczynkowi 105 mkw.

– Nieustannie dbamy o jak najbardziej atrakcyjną ofertę obiektów Fashion House. Jestem pewien, że salony dwóch nowych najemców – Brugi i Hi-Tec, ucieszą naszych klientów  preferujących aktywny tryb życia – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.

Brugi działa w Polsce od 1995 roku; jest organizatorem i sponsorem wielu imprez sportowo – rekreacyjnych, a ambasadorem tej marki jest mistrzyni Polski w snowboardzie – Jagna Marczułajtis.  Firma Hi-Tec wywodzi się z Wielkiej Brytanii;  obecnie jest jednym z wiodących w świecie producentów obuwia i odzieży turystycznej.

Fashion House Outlet Centre Gdańsk ma 17 tys. mkw. powierzchni wynajmu. Znajduje się tu 100 salonów firmowych. Parking może pomieścić 700 aut.

Fashion House Outlet Centre należy do Polonia Property Fund,  funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa,  Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy projekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został  w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W  październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później  w Piasecznie koło Warszawy.