Atrium Targówek
Atrium Targówek

17 lipca do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączy salon, który poszerzy ofertę Atrium Targówek w branży biżuteria i akcesoria, reprezentowaną dotychczas przez takie marki jak: Apart, W. Kruk, Pasja, Świat Złota, Jubiler Szubert, Swiss, Time Trend.  Nowy najemca – salon Yes zajmie powierzchnię 30 mkw. Marka Yes ma w Polsce ponad 100 salonów jubilerskich, które oferują biżuterię i zegarki.

W ostatnim czasie w Atrium Targówek nastąpiło otwarcie sklepu z obuwiem i akcesoriami marki Centro, salonu Duka, sklepu Gino Rossi oraz salonu odzieżowego Adam Feliks Próchnik.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Body Shop, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Lara Fabio, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Jackpot&Cottonfield, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Home&You, Mohito, Mothercare, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Paris Optique, Promod, Camaieu, Bata, Top Secret, Marks&Spenser Vistula. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Atrium to wiodąca firma na rynku nieruchomości zajmująca się przede wszystkim inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej, zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 takich obiektów. Atrium działa przede wszystkim na terenie Polski, Republiki Czeskiej, Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie. Spółka ma siedzibę na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext pod symbolem ATRS.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie.

Atrium Poland zaprezentuje swoje projekty przy stoisku nr 5.5 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.