Nowa strona internetowa Pasażu Grunwaldzkiego

Nowoczesny layout, większa funkcjonalność i przejrzystość – to główne efekty zmian wprowadzonych na stronie internetowej wrocławskiego centrum handlowo-rozrywkowego Pasaż Grunwaldzki. Nowa odsłona witryny wystartowała wraz z początkiem lipca.

Zmiany na stronie internetowej Pasażu Grunwaldzkiego miały na celu przede wszystkim odświeżenie i lepsze dopasowanie witryny do potrzeb klientów. – Zależało nam na zwiększeniu przejrzystości i ułatwieniu nawigacji tak, aby serwis był prosty w obsłudze oraz maksymalnie przyjazny użytkownikowi. Sprawdziliśmy również, które elementy są najbardziej interesujące i przydatne dla osób odwiedzających stronę Pasażu i ułatwiliśmy dostęp do nich – powiedziała Agnieszka Lis, Manager ds. Marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.

Prace prowadzone przez agencję Eura7 objęły m.in. unowocześnienie szaty graficznej, zaprojektowanie bardziej klarownego i spójnego układu treści oraz wprowadzenie nowych funkcji. Przygotowano dodatkowy dział poświęcony udogodnieniom oferowanym klientom zawierający m.in. informacje o parkingu, stojakach rowerowych, wypożyczalni wózków spacerowych, lokalizacji pokojów dla rodziców z dzieckiem oraz dostępnych w centrum bankomatach. Nowością jest także Tabela Rabatów informująca o aktualnych promocjach w sklepach Pasażu oraz dostęp do aplikacji zintegrowanej z serwisem Facebook, która umożliwia pobranie kuponów rabatowych. Zmodyfikowane zostały takie elementy, jak newsletter czy interaktywny plan centrum wykonany w technologii HTML5, dzięki czemu jest on dostępny również na tych urządzeniach, które nie obsługują technologii flash.

Istotne zmiany pojawiły się na stronie głównej. Poniżej menu prezentowane są najbliższe wydarzenia w centrum oraz nowości i promocje oferowane przez najemców. W tym celu zastosowano układ tablicy bez paginacji, dobrze znany użytkownikom popularnych serwisów społecznościowych. Przy każdym wpisie użytkownik ma możliwość zapoznania się z jego szczegółami oraz przejrzenia kolejnych notek w danym dziale. Na głównej stronie udostępniono również najważniejsze informacje dla klientów Pasażu: godziny otwarcia centrum, interaktywny plan, wskazówki dla zmotoryzowanych oraz dane o lokalizacji wraz z odnośnikiem do serwisu jakdojade.pl.

Nowoczesne rozwiązania technologiczne zastosowano też przy wprowadzaniu zmian na stronie przeznaczonej dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. – Dla serwisu osobno stworzona została nowa wersja mobilna, jest on więc zoptymalizowany pod kątem użyteczności na małych ekranach. Zawiera podstawowe, wyselekcjonowane informacje, najbardziej przydatne osobie, która wchodzi na stronę z urządzenia mobilnego. Dzięki temu jest lekka i ładuje się znacznie szybciej niż pełna strona – powiedział Łukasz Wołek z agencji Eura 7.

Efekty prac można zobaczyć pod adresem: www.pasazgrunwaldzki.pl

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Obiekt należy do firmy Echo Investment. Oferta centrum handlowo-rozrywkowego to blisko 200 sklepów, punktów usługowych, restauracji oraz 11-salowe Multikino i nowoczesny klub sportowy Pure Jatomi Fitness.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Echo Investment zaprezentuje swoje projekty przy stoisku nr 5.2 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.