Rozwój Stokrotek w oparciu o franczyzę

Galeria Stokrotka

Galeria Stokrotka

Zarząd supermarketów Stokrotka rozpoczął kolejne prace mające na celu zintensyfikowanie rozwoju sieci. Wśród nich jest również opracowanie i wdrożenie systemu franczyzy, który będzie stwarzał dodatkowe możliwości zwiększenia liczby placówek pod marką Stokrotka. Jak informują przedstawiciele firmy otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych zaplanowane jest na koniec 2013 roku.

Modyfikacji poddany został również wygląd supermarketów Stokrotka. Nowe logo sklepów wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki jednak podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć będzie postrzegana jako bardziej nowoczesna i przyjazna klientom.

Zmiany obejmują nową organizację sal sprzedaży, ekspozycję produktów oraz zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej. To tylko niektóre ze zmian, które już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka.

Z początkiem lipca br. spółka Stokrotka uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie pod Warszawą. Inwestycja umożliwi sprawną i szybką dostawę towarów do 8 magazynów regionalnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Firma Stokrotka sp. z o.o. poza supermarektami pod własnym logo, buduje także galerie handlowe Stokrotka. Spółka zapowiada otwarcia kilku centrów handlowych Stokrotka w 2013 roku.

Galerie handlowe Stokrotka znajdują się zarówno w osiedlach większych miast, jak i w mniejszych miejscowościach. W większości obiektów centralne miejsce zajmuje supermarket Stokrotka. W pasażu funkcjonują lokale handlowo-usługowe takie jak apteki, kwiaciarnie, butiki odzieżowe czy drogerie.

Największe centra handlowe Stokrotka mierzą ponad 4,2 tys. mkw. Tego typu obiekt znajduje się m.in. w Tychach. Najemcami galerii Stokrotka są także znane sieci tj. Pepco, Rossmann czy Media Expert. W galeriach poza Stokrotką znajduje się od kilku do kilkudziesięciu najemców.

Stokrotka sp. z o.o. to spółka z polskim kapitałem. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 203 sklepy.

Reklama

Galeria Jurajska