Wizualizacja Atrium Felicity

– Strategia rozwoju sklepów stacjonarnych Saturn zakłada otwieranie obiektów w najlepszych lokalizacjach handlowych w Polsce – powiedział Marek Skoczylas, Head of Real Estate Poland, Media Saturn Holding Polska sp. z o.o. – W ten sposób postrzegamy również centrum Atrium Felicity w Lublinie, które zasięgiem oddziaływania obejmie nie tylko mieszkańców samego miasta, ale również sąsiadujących miejscowości.

Atrium European Real Estate, inwestor centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie podpisał umowę z Media Saturn Holding Polska sp. z o.o.

Regionalne centrum Atrium Felicity – jeden z największych obiektów handlowych wschodniej ściany Polski jest już skomercjalizowane w 90 proc. W gronie jego najemców znajdą się m.in.: Auchan, Leroy Merlin, H&M, Zara, C&A, Reserved, Smyk Megastore i Empik. Otwarcie planowane jest na początek 2014 roku.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, oraz wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You). Branżę zdrowia i urody reprezentować będą: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik i Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity pojawi się pierwszy w regionie hipermarket Auchan, a także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin. Teraz inwestor podpisał umowę z marketem elektronicznym Saturn.

Saturn zajmie 3,4 tys. mkw. powierzchni Atrium Felicity. Będzie to pierwszy salon tej marki w regionie, i drugi po Media Markt, punkt spółki Media Saturn Holding Polska sp. z o.o. w mieście.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.), marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.) i salonem Media Saturn. Wśród 120 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, Benetton, CCC, Gino Rossi, Kazar, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Wojas, Badura, Intersport, Martes Sport, 4F, Empik, Smyk Megastore, Douglas, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Ziaja, Apart, YES, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Gatta, Kolporter, Travel Planet, Orange, Grycan, KFC, Pure Jatomi Fitness, JUPI PARK, DUKA, RTV EURO AGD, i wiele innych. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.

Atrium Poland zaprezentuje swoje projekty przy stoisku nr 5.5 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.