Delikatesy Alma

17 lipca spółka Alma Market otwiera kolejne w tym roku delikatesy w centrum handlowym. Planowana powierzchnia sprzedaży to ponad 1,1 tys. mkw. Nowy punkt powstanie w Alfa Centrum w Olsztynie. Planowana powierzchnia sprzedaży to ponad 1,1 tys. mkw. Na sieć Delikatesów Alma składa się 39 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach.

Spółka w maju br. uruchomiła dwa kolejne sklepy pod szyldem Delikatesy Alma. Pierwszy sklep zlokalizowany jest w warszawskim Domu Mody Klif, a drugi w centrum handlowym Klif w Gdyni. Powierzchnia sprzedaży każdego z tych sklepów wynosi 2,6 tys. mkw.

Ostatnio firma pozyskała kredyt w wysokości 14 mln zł, który może przeznaczyć na uruchomienie nowych obiektów handlowych sieci Alma Delikatesy. Spółka na ten rok zaplanowała otwarcie łącznie 8 sklepów pod szyldem Alma.

Zysk netto spółki Alma Market w I kwartale 2013 roku wyniósł nieco ponad 1 mln złotych. Przed rokiem było to 337 tys. zł. Łączny przychód firmy w tym okresie wyniósł 381 mln zł. Przed rokiem było to 379 mln złotych.

W sklepach Alma oprócz podstawowych produktów oferują one również szeroki wachlarz artykułów importowanych, sprowadzanych do Almy na wyłączność. Od połowy ubiegłego roku na półkach znaleźć można także bogatą ofertę ponad 280 produktów ze znakiem Food&Joy. Ofertę Delikatesów Alma dopełnia sklep internetowy alma24.pl