Marketing sensoryczny w trzech odsłonach

Wojciech Grendziński, IMS

Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług: audiomarketing, Digital Signage i Aromamarketing.

IMS jest firmą oferującą usługi z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Przedstawiciele firmy będą uczestnikami Shopping Center Forum 2013 Fall Edition.

– Mimo 13-letniej obecności na polskim rynku, dużego doświadczenia i wielu zadowolonych klientów mamy świadomość, że jest to nadal nowe, innowacyjne rozwiązanie wymagające rozpropagowania wśród potencjalnych odbiorców. Dlatego też przedstawiciele IMS-u pojawiają się wszędzie tam gdzie jest możliwość spotkania z klientami, aby oferować wspomaganie sprzedaży przy wykorzystaniu zmysłów – mówi w rozmowie z Retailnet Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS.

– Shopping Center Forum to doskonałe miejsce do prowadzenia akcji edukacyjno-sprzedażowej. Każdego roku odwiedzane jest przez wiele osób, w których gestii leży podjęcie decyzji w zakresie wydatkowania pieniędzy na budowanie lepszego klimatu miejsca sprzedaży czy obsługi w czym specjalizuje się IMS – dodaje.

Firma Internet Media Services SA (IMS) powstała w 2000 roku, zapoczątkowując w Polsce świadczenie nowoczesnych, usług w zakresie marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Audiomarketing to przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych. IMS proponuje rozwiązania, przeznaczone dla miejsc, w których dobra atmosfera jest kluczowa dla wspomagania sprzedaży. Dobrze dobrany program muzyczny jest niezwykle istotnym elementem kreowania wizerunku miejsca oraz tworzenia tożsamości marki. Kompleksowa usługa obejmuje „szyte na miarę” programy muzyczne oraz możliwość emisji reklamy dźwiękowej.

Digital Signage (Videomarketing) to produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych, umieszczonych w galeriach handlowych oraz w punktach sprzedaży detalicznej. IMS oferuje kompleksową usługę opartą na autorskiej platformie technologicznej, która pozwala łączyć przekaz informacyjny z interakcją i rozrywką. To nowoczesna forma marketingu będąca alternatywą dla nudnej, statycznej wizualizacji billboardów, plakatów czy banerów.

Aromamarketing to tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, wzmacniających wizerunek marki i uwzględniających specyfikę miejsca sprzedaży. Jest sztuką wykorzystania zapachu w kampanii marketingowej poprzez dotarcie do emocji klienta.

Dzięki wspomnianym  usługom IMS-u, miejsca nimi objęte postrzegane są jako prestiżowe i „klimatyczne”. Internet Media Services pomaga też swoim partnerom w dotarciu do ich klienta bezpośrednio w miejscach sprzedaży towarów i usług.

Internet Media Services SA to dynamicznie rozwijający się lider rynku w dziedzinie dostarczania nowoczesnych rozwiązań w zakresie marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży w Polsce i poza jej granicami.

Firma zaprezentuje swoje rozwiązania przy stoisku nr 6.4 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska