4 proc. do setki w CH Riviera

Wizualizacja CH Riviera

Wizualizacja CH Riviera

Komercjalizacja Centrum Handlowego Riviera w Gdyni dobiega końca. Obecnie obiekt jest wynajęty w ponad 96 proc.

Zakończyło się pozyskiwanie dużych najemców. W sumie zajmą oni ponad dwie trzecie powierzchni największej na Pomorzu galerii. Ostatnio do grona najemców dołączyła sieć elektromarketów Saturn, która zajmie 3, 5 tys.  mkw. powierzchni.

Na kilka miesięcy przed otwarciem obiektu do wynajęcia pozostało jedynie 25 małych lokali. Inwestor podpisał umowy najmu ze wszystkimi liczącymi się polskimi i światowymi markami w ciągu zaledwie dwóch lat. Wielu najemców Riviery zadebiutuje na trójmiejskim rynku. – To jedyny w Trójmieście obiekt z tak zróżnicowaną ofertą  i z tak dużą liczbą najsilniejszych, największych konceptów handlowych – podkreśla Grzegorz Latała dyrektor ds. komercjalizacji w Mayland Real Estate.

Najwięksi operatorzy modowi gdyńskiego CH Riviera to Van Graaf, TK Maxx, Zara, Reserved, H&M, New Yorker, KappAhl, Cubus, Smyk, Bershka, CCC, Deichmann, Cropp Town, Mohito, Sinsay, Mango, House, River Island, Humanic, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Martes Sport, Tally Weijl. Marki modowe zajmą łącznie ponad 25 tysięcy mkw.

Po raz pierwszy na rynku trójmiejskim wszystkie swoje sklepy, w tym pierwszy w regionie salon Zara Home otworzy Inditex. Podobnie jest z największą krajową grupą odzieżową LPP i skandynawską grupą Hennes & Mauritz. Ta ostatnia otworzy tu jeden z pierwszych salonów wnętrzarskich – H&M Home.

Centrum Riviera ma 70 tys. mkw. powierzchni najmu. Znajdzie się tu 250 sklepów. Obiekt będzie największą galerią handlową na Pomorzu i jedną z największych w Polsce. Otwarcie CH Riviera zaplanowano na październik tego roku. Inwestorem projektu jest Mayland Real Estate sp. z o.o.

Spółka oddała do użytku trzy centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantar w Słupsku. Wkrótce zakończy budowę centrum handlowo-rozrywkowego Riviera w Gdyni oraz jeszcze w tym roku rozpocznie prace nad projektem Serenada w Krakowie, a w najbliższych latach budowę kolejnych centrów handlowych. Projekty spółki będzie można zobaczyć podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2013.

 

Reklama

Galeria Jurajska