Saturn wspiera sprzedaż w społecznościach

Saturn

Saturn

Saturn rozpoczyna aktywną komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. Sieć będzie obecna na portalach Facebook.com i Google+, a także na dedykowanym kanale w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami.

Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok Saturna w ramach rozwoju swojej strategii online, po uruchomieniu sklepu internetowego www.saturn.pl. Przez obecność w sieci marka w jeszcze większym zakresie będzie wykorzystywała swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów. Nowe kanały komunikacji pozwolą także budować pozytywne i długofalowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z potencjalnymi klientami.

– W 2012 roku z sukcesem wystartowaliśmy ze sklepem www.saturn.pl, dzięki czemu jeszcze lepiej wykorzystujemy potencjał marki i umacniamy naszą pozycję na rynku. Sklep internetowy bardzo szybko zdobył popularność i cieszy się dużym zaufaniem kupujących. Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami – powiedział Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding.

Obecność w mediach społecznościowych pozwoli także promować ofertę Saturna i docierać z nią bezpośrednio do kupujących. Wśród planowanych aktywności, oprócz informowania o bieżącej ofercie sklepów, znajdą się także promocje, konkursy i akcje specjalne. Cześć działań komunikacyjnych online skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach sieci.

Oficjalne profile marki SATURN w Polsce są dostępne pod adresami: http://Facebook.com/SaturnPolska, https://plus.google.com/u/1/114452849645563852503 oraz http://www.youtube.com/user/saturnpolskacom.

Saturn to sieć sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie Saturn dysponuje 240 marketami w 10 krajach, z czego 18 zlokalizowanych jest w Polsce.

Przedstawiciele sieci będą obecni podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016