Mr Hamburger
Mr Hamburger

Sieć barów Mr Hamburger obecnie składa się z 15 lokali gastronomicznych. W tym kilka placówek funkcjonuje w centrach handlowych. W planach spółki jest dalsza ekspansja.

– Obecnie przygotowujemy się do otwarcia nowej placówki w Tarnowskich Górach. Budowa już się rozpoczęła. Otwarcie zaplanowaliśmy na sierpień tego roku. Ponadto jesteśmy w trakcie podpisywania kolejnych umów najmu, w tym z jedną z galerii handlowych w województwie opolskim. Nie mogę na razie zdradzić więcej szczegółów – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Dariusz Kozorowski, manager ds. rozwoju i franczyzy Mr Hamburger sp. z o.o.

Sieć Mr Hamburger będzie rozwijana zarówno w centrach i galeriach handlowych jak i w formie lokali własnych, wolnostojących. Średnia powierzchnia lokalu to 45-55 mkw. Spółka preferuje otwieranie punktów w strefach food court.

Od początku tego roku firma uruchomiła sześć nowych placówek, w tym m.in. w CH Plaza Rybnik. Obecnie pod logo Mr Hamburger działa 6 lokali własnych oraz 9 prowadzonych przez franczyzobiorców.  Jak się dowiedzieliśmy, spółka planuje ekspansję przede wszystkim w województwach śląskim, opolskim i małopolskim. Do końca roku 2013 spółka chce otworzyć 9 nowych lokalizacji, a od roku 2014 zamierza wyjść z rozwojem sieci na teren całego kraju.

Mr Hamburger jest marką działającą w sektorze usług gastronomicznych, w szczególności na terenie województwa śląskiego. Firma działa od ponad dwudziestu lat. Pierwszy punkt Mr Hamburger powstał w 1990 roku. Od lipca 2012 roku siecią zarządza nowo powołana spółka Mr Hamburger Sp. z o.o., której działania koncentrują się na intensywnym rozwoju sieci punktów gastronomicznych pod niezmienioną nazwą Mr Hamburger.