Komputronik Megastore z futurystycznym wnętrzem

Komputronik Megastore

Komputronik Megastore

W warszawskim Centrum Handlowym Jupiter działa pierwszy Komputronik Megastore – salon zbudowany został zgodnie z najnowszymi trendami. Posiada przestronne wnętrze, innowacyjny model sprzedaży na tabletach, wydzieloną specjalną strefę wiedzy i gier, a odpowiednia ekspozycja produktów podkreśla nowości i ciekawe rozwiązania technologiczne. Aranżacją i wykonaniem salonu zajęła się firma Norco wspólnie z Ego-Studio.

– Nowoczesne spojrzenie na multibrandowy wielkopowierzchniowy sklep były myślą przewodnią w realizacji Komputronik Megastore. Zostaliśmy postawieni wobec nowych wyzwań dokonania całkowitej zmiany aranżacji powierzchni salonu – powiedział Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowy w Norco sp. z o.o.

Firmy Norco i  Ego-Studio miały za zadanie tak wykreować przestrzeń i zaprojektować meble,  aby nie pomijając  istotnych cech jak funkcjonalność, niepowtarzalność i nowatorstwo, zdobyć zamierzony efekt końcowy – w postaci prestiżowego, wyrazistego wnętrza ukazującego nowe oblicze handlu – handlu opartego na nowych technologiach, gdzie zamiast koszyka na zakupy klienci otrzymują tablety ze specjalnym oprogramowaniem, dzięki któremu zakupy stają się intuicyjnie łatwe oraz szybkie. W niecałe trzy miesiące powstał i został zrealizowany oficjalny, kompletny projekt sklepu przyszłości.

Zaprojektowanie powierzchni handlowej jest procesem złożonym i wymagającym świadomości wielu czynników: elektroniki użytkowej w Polsce wielkości powierzchni, podziału asortymentu, towarów strategicznych, nowości, ofert specjalnych, akcji marketingowych uwzględniających różnych Vendorów, mebli sklepowych, oświetlenia i innych. Powstały gigant liczy w całości 2 tys. mkw., pozwala na ekspozycję najszerszej i najbardziej kompletnej oferty branży IT oraz elektroniki użytkowej w Polsce.

Projekt jest odpowiedzią na oczekiwania klienta, które są moderowane przez dostępne  technologie i rozwijającą się sprzedaż internetową. Szeroka oferta, możliwość porównania produktów, fachowa wiedza dostępna od ręki, atrakcyjna cena – to atrybuty zakupów w internecie, które udało się przenieść do sklepu rzeczywistego w projekcie Komputronik Megastore. Klienci salonu mają możliwość fizycznego kontaktu ze sprzętem, zweryfikowanie jakości wykonania czy funkcjonalności przy wsparciu sprzedawców dysponujących rozległą wiedzą na temat oferowanych produktów.

Jasne i proste oraz futurystyczne wnętrze, industrialna przestrzeń, regularny design łączący asymetryczne powierzchnie, unikalna linia nowoczesności to główne cechy charakterystyczne dla stylu, jaki panuje w salonie nowej generacji jakim jest Komputronik Megastore. Takie rozwiązania z pewnością są przyszłością handlu. Kolorystyka salonu jest utrzymana w kolorze białym, który rozświetliła lokal dodając mu lekkości i nowoczesności oraz podkreśla ekspozycję produktów. Meble zostały wyposażone w specjalnie zaprojektowany system space wall, który umożliwia wygodną i bezpieczną wystawę towaru w zależności od asortymentu. W realizowaniu aranżacji zadbano o detale, które w dużej mierze decydują o stylu wnętrza. Przyglądając się bliżej meblom znaleźć można przede wszystkim nowoczesne korpusy, lakierowane fronty, lekkie formy. Projektując meble postawiono przede wszystkim na elegancki minimalizm, który nie przytłacza wnętrza dzięki jasnej barwie i dobremu oświetleniu. Poza dobrej jakości oświetleniem ogólnym, korzystny efekt dało podświetlenie ekspozycji czy półek z towarami akcentującym światłem punktowym metalhalogenowym o niskiej mocy, w barwie światła dziennego, budującego atmosferę, przyjaznego człowiekowi, grającego kontrastem – ale zawsze energooszczędnego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016