SAM 0-13 szuka lokali w Krakowie, Lublinie i Rzeszowie

Salon SAM 0-13

Salon SAM 0-13

Pierwszy sklep SAM 0-13 w Polsce zostanie otwarty 3 sierpnia 2013 roku w Warszawie w Galerii Rembielińskiej i zajmie powierzchnię blisko 65 mkw. Będzie to na razie jedyny sklep greckiej sieci w Polsce ale, jak dowiedziała się redakcja Retailnet, nie ostatni.

– Optymalna powierzchnia sklepu to 50 – 70 mkw. sali sprzedaży. Preferujemy głównie centra handlowe w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, natomiast w mniejszych miejscowościach rozważamy otwieranie lokali przy ulicy. Współpracujemy na zasadach depozytu ze stałą prowizją od sprzedaży – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Dorota Brzozowiec, właścicielka firmy Make Business.

– Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy w 4 miastach Polski, które chcemy sfinalizować do końca roku. Obecnie poszukujemy franczyzobiorców m.in. z Krakowa, Lublina, Rzeszowa – dodaje Dorota Brzozowiec.

SAM 0-13 to największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Firma SAM SA została założona w 1978 roku w Salonikach i w chwili obecnej dysponuje siecią 56 sklepów. SAM 0-13 jest obecna w 14 krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wysoko cenią ją Europejczycy, a dzięki dobrym jakościowo tkaninom, jest jedną z ulubionych marek rodziców. Markę charakteryzują piękne wzory, żywe kolory oraz bardzo wysoka jakość produktów w  przystępnej cenie. Kolekcje są projektowane aby zapewnić współczesnemu dziecku komfort i elegancję. Każdy projekt, jak poinformowali przedstawiciele sieci, charakteryzuje motto – playfull fashion, które to, jak poinformowano, inspiruje do kreatywności i zabawy kolorami.

SAM 0-13 pracuje na kolekcjach: misssam, samsamboys, nice&easy oraz sammyBaby w trzech kategoriach wiekowych- od 3 do 24 miesięcy, od 2 do 6 lat oraz od 6 do 14.

Rozwojem marki zajmuje się Fashion Island, oficjalny przedstawiciel marki na Polskę wspólnie z Make Business.

Reklama

Galeria Jurajska