Udane półrocze sieci Coccodrillo

Salon Coccodrillo

Salon Coccodrillo

Pierwsze półrocze 2013 roku dla odzieżowej marki Coccodrillo minęło pod znakiem wyraźnej rozbudowy sieci salonów. W okresie od stycznia do czerwca na terenie całej Polski otwarto ich 21. Najwięcej, bo 10 butików, uruchomiono w marcu.

Nowe butiki otwierane były systematycznie przez całe półrocze. W lutym do dyspozycji klientów oddano salony w Lublinie i Jaśle. Po rekordowym marcu, w którym otwarto łącznie dziesięć nowych salonów, sieć powiększyła się o trzy butiki w kwietniu, dwa w maju i cztery w czerwcu. Sklepy Coccodrillo, zgodnie ze strategią marki, lokowane są w dużych i średnich miastach. Nowe punkty otwarto na przykład w Warszawie, Radomiu czy wspomnianym Lublinie. Dla CDRL, właściciela marki, istotne są także aglomeracje skupione przy dużych ośrodkach miejskich, takie jak Żyrardów, Wołomin czy Nowy Dwór Mazowiecki. Firma stara się o to, by wyroby Coccodrillo były dostępne dla mieszkańców wszystkich większych miejscowości. Obecnie sieć Coccodrillo tworzy 187 salonów.

– Dobry wynik w pierwszym półroczu 2013 r. marka zawdzięcza w znacznej mierze systematycznie rozwijanej współpracy z franczyzobiorcami. Większość nowych salonów prowadzonych jest bowiem przez partnerów. Wyjątkiem są salony w Żarach, Zgorzelcu i Łodzi, które należą bezpośrednio do właściciela marki Coccodrillo. Nacisk na współpracę z franczyzobiorcami to istotny element naszej strategii na najbliższy czas – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL SA. I dodaje: – wierzymy, że w okresie spowolnienia gospodarczego współpraca prowadzona na zasadach przewidujących zysk dla wszystkich stron jest dobrym rozwiązaniem, które ułatwi firmie rozwój i umocni naszą markę na polskim i zagranicznych rynkach.

CDRL w drugiej części roku planuje utrzymać podobny poziom wzrostu liczby nowo otwieranych sklepów. W najbliższym czasie szykowane są kolejne otwarcia, a od 6 lipca do dyspozycji klientów pozostaje nowoczesny salon w łódzkiej Manufakturze. Firma prowadzi także sklep on-line pl.coccodrillo.eu.

Reklama

Galeria Jurajska