Wizualizacja Galerii Brama Pomorza w Chojnicach

Wśród punktów gastronomicznych mieszczących się na terenie galerii handlowej Brama Pomorza, której otwarcie planowane jest na jesień br., znajdą się restauracje i kawiarnie, takie jak Efez, Broaster i Choice. Mocnym punktem strefy gastronomicznej ma być międzynarodowa kuchnia, którą zapewnią różnorodni najemcy. Rank Progress SA inwestor centrum handlowego powstającego w Pawłówku w gminie Chojnice, jest w trakcie podpisywania ostatnich umów z najemcami.

Efez to sieć restauracji obecna na polskim rynku od 12 lat. Swoim gościom oferuje oryginalne dania kuchni tureckiej oraz regionalne potrawy. Broaster Chicken to amerykańska sieć posiadająca ponad 10 tys. lokali, która powstała w 1954 roku. Choice jest siecią kawiarni z oryginalnymi lodami i deserami, które są wyrabiane własnoręcznie i z wykorzystaniem naturalnych składników, w tym oryginalnej belgijskiej czekolady.

– Chcemy, aby nasz food court w galerii handlowej Brama Pomorza charakteryzował się bogactwem smaków. Efez i Broaster Chicken bardzo dobrze wpisują się w ten trend. Dodatkowo wszystkie trzy marki  z powodzeniem funkcjonują w wielu naszych galeriach handlowych i są dobrze oceniane przez klientów.  Cieszymy się, że będziemy mogli zaproponować podobną ofertę klientom Bramy Pomorza – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA.

Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levi’s, Nike oraz CCC.

– Trwa finalizowanie umów z najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych sieciowych markach m.in. odzieżowych oraz innych operatorach gastronomicznych – wyjaśnia Łukasz Gruszczyński.

Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 tys. mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest na jesień 2013 roku.

Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem. W latach 2001 – 2012 Rank Progress zrealizował 25 projektów inwestycyjnych, m.in. wielkopowierzchniowe centra handlowe, w tym wybudował 7 własnych galerii handlowych – w Jeleniej Górze, Legnicy , Świdnicy,  Kaliszu, Kłodzku, Zamościu i Zgorzelcu, z których cztery ostatnie sprzedał.

Projekty Rank Progress będą prezentowane podczas Shopping Center Forum przy stoisku 7.6