Rośnie liczba sklepów 4F

Sklep 4F

Sklep 4F

Ostatnio spółka OTCF otworzyła dwa salony sieci 4F w centrach handlowych. Jeden punkt o powierzchni 92 mkw. znajduje się Silesii City Center w Katowicach, a drugi o powierzchni 110 mkw. w CH Warszawa Wileńska. Jeszcze w lipcu ruszy salon 4F (pow. 117 mkw.) w łódzkiej Manufakturze.

– Obecnie mamy 95 sklepów 4F w całej Polsce. Jesienią i zimą otworzymy kolejnych kilka punktów, ale dokładną liczbę i lokalizację będziemy mogli podać dopiero za kilka tygodni – powiedziała portalowi Retailnet Justyna Zajączkowska, Brand Manager w firmie OTCF.

OTCF otwiera sklepy własne i franczyzowe. Sklepy własne zajmują średnio 150 mkw. powierzchni. Sklepy franczyzowe mierzą średnio 100 mkw., a stoiska franczyzowe mają 50 mkw. powierzchni. Produkty firmy można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Celem firmy na rok 2013 jest intensywne zwiększanie liczby punktów sprzedażowych w średnich i dużych miastach.

4F to sklepy oferujące odzież do aktywnego wypoczynku i uprawiania sportu. Marka została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – firmę działającą na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat. W obecnej postaci pojawiła się po raz pierwszy kilka lat temu, kiedy to wyewoluowała ze stworzonej w 2002 roku marki 4FUN. Obecnie OTCF sp. z o. o. jest wiodącym w Polsce producentem odzieży i sprzętu sportowego, a także właścicielem marek: FOB, Outhorn oraz Wild Nature.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska