Feel the Chill planuje kolejne otwarcia

Feel the Chill w Złotych Tarasach

Feel the Chill w Złotych Tarasach

W IV kwartale 2013 roku sieć Feel the Chill zamierza uruchomić kolejne punkty franczyzowe, a także własne. – Planujemy otwarcia w centrach handlowych m.in. w Poznaniu i Gdyni – powiedziała redakcji Retailnet Joanna Jagodzińska Feel the Chill sp. z o.o.

Feel the Chill Polska to sieć punktów samoobsługowych z jogurtami mrożonymi. Punkty Feel the Chill oferują jogurty naturalne, smakowe, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake, a także kawę.

Obecnie w portfolio Feel the Chill jest 11 własnych punktów, zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych (m.in. Złote Tarasy, Manufaktura, Pasaż Grunwaldzki, Galeria Bałtycka) oraz 5 punktów sezonowych w Sopocie, Wrocławiu, Międzyzdrojach, Zakopanem i nowo otwarty w Warszawie przy ulicy Pięknej róg Mokotowskiej.

Minimalna powierzchnia stoiska Feel the Chill to ok. 15 mkw. Koszt realizacji jednego punktu to ok. 150 tys. zł netto i jest uzależniony od konceptu sprzedaży oraz wielkości powierzchni handlowej.

Feel the Chill sp. z o.o. działa od kwietnia 2011 roku, kiedy otworzyła pierwszy lokal w Galerii Słonecznej w Radomiu. W roku 2012 uruchomiono 8 punktów sieci.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016