Centra handlowe pomogą chorym dzieciom

Mecz siatkówki plażowej

Firma Jones Lang LaSalle już po raz czwarty zdecydowała się na organizację Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej. Impreza odbędzie się 1 sierpnia br. w warszawskim La Playa Music Bar przy ul. Wybrzeże Helskie 1/5. Patronat medialny nad wydarzeniem objął magazyn Shopping Center Poland oraz portal Retailnet.pl.

Wydarzenie ma nie tylko charakter rozrywkowy, ale także przyświeca mu szczytny cel. Całkowity dochód z imprezy organizowanej przez firmę Jones Lang LaSalle zostanie przekazany Fundacji „Nasze Dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych. Fundacja „Nasze Dzieci” powstała w grudniu 2005 roku i obecnie występuje jako Organizacja Pożytku Publicznego. Została założona przez osoby, których życiowe doświadczenia wiążą się z Kliniką Onkologii IP-CZD w Warszawie. Są wśród nich rodzice dzieci, które przeszły leczenie na oddziale, a także osoby, które same w dzieciństwie zmagały się z chorobą nowotworową. Celem działania Fundacji jest pomoc dzieciom dotkniętym chorobą nowotworową oraz ich rodzinom.

W turnieju weźmie udział rekordowa liczba 24 drużyn z wiodących firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, takich jak: BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Deloitte, DTZ, ECE Polska, ECI Group, Ghelamco, Grupa Capital Park, Hochtief Development Poland, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Neinver, MGPA, MLP Group, Panattoni Europe, Portico Investments, Prologis, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit oraz Warbud.

Imprezę rozpocznie rejestracja drużyn o godzinie 10. O godz. 11 rozpocznie się turniej siatkówki. Wstęp na turniej jest wolny dla wszystkich chętnych. Dla wygody gości z dziećmi przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia zorganizuje różne atrakcje dla najmłodszych, takie jak m.in. wioska piracka. O godz. 18 nastąpi wyłonienie zwycięzców. Po turnieju odbędzie się After-Sports-Party, w trakcie którego będzie można wziąć udział w loterii i aukcji oraz zabawić się przy muzyce z DJ-em.

W zeszłorocznym turnieju uczestniczyło około 500 osób z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce wraz z rodzinami. W trakcie imprezy zebrano ponad 100 tys. zł.

Reklama

Galeria Jurajska