Galeria Słowiańska poszerza ofertę modową

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu

Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji.

Na początku sierpnia w centrum handlowym Galeria Słowiańska w Zgorzelcu zostanie otwarty salon Mohito o powierzchni prawie 300 mkw. Marka oferuje szeroką gamę odzieży skierowanej do młodych kobiet. Obecnie Mohito posiada ponad 220 sklepów w Polsce i zagranicą.

Dodatkowo salon Reserved działający w galerii powiększył swoją powierzchnię i zajął ok. 880 mkw. Marka oferuje kilka niezależnych linii dedykowanych kobietom i mężczyznom, a także kolekcje dziecięce wzbogacone o akcesoria oraz obuwie.

– Poszerzenie oferty handlowej Galerii Słowiańskiej poprzez wprowadzenie kolejnej marki z Grupy LPP oraz powiększenie istniejącego już salonu Reserved, to kontynuacja przyjętej przez Carrefour Polska strategii komercjalizacyjnej. Zakłada ona dostarczenie sprecyzowanej oferty handlowej, spełniającej zarówno oczekiwania klientów, jak również pozycjonującej odpowiednio posiadane przez Grupę centra handlowe -mówi Ewa Karska, dyrektor działu galerii handlowych w Carrefour Polska.

Grupa Carrefour Polska, należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Marka Carrefour obecna jest w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 tys. mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkunastu centrach handlowych na terenie całego kraju.

Grupa Carrefour Polska będzie prezentować swoje centra handlowe podczas odbywającego się w dniach 18-19 września w Warszawie Shopping Center Forum na stoisku 6.5.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016