Gino Rossi
Gino Rossi

Minęły trzy miesiące odkąd uruchomiono sklep internetowy marki Gino Rossi. Produkty zamówione w sklepie on-line wysyłane są przesyłkami kurierskimi bądź przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost. Obecnie firma nie świadczy usługi odbioru zamówionego towaru w sklepach stacjonarnych.

Nowy kanał sprzedaży spółka Gino Rossi SA, właściciel marek Gino Rossi oraz Simple Creative Products uruchomiła w marcu 2013 roku. a powstał przy współpracy z answear.com – internetowym sklepem multibrandowym, specjalizującym się w prowadzeniu platform sprzedażowych online.

Jak poinformował Tomasz Malicki, prezes zarządu firmy Gino Rossi SA uruchomienie sklepu on-line było naturalnym kierunkiem rozwoju firmy, która obecnie posiada ponad 100 sklepów w Polsce i za granicą.

Sklep http://sklep.gino-rossi.com/ powstał przy współpracy z Answear.com – internetowym sklepem multibrandowym, który specjalizuje się w zakresie prowadzenia platform sprzedażowych online. Marka Gino Rossi nadal ma swoją stronę na platformie answear.

W oficjalnym sklepie online Gino Rossi znajduje się aktualna kolekcja obuwia damskiego i męskiego. Jest też dział Akcesoria w którym można zakupić dodatki, takie jak torebki, paski czy portfele oraz dział Pielęgnacja z oferta szczotek, czyścików i past do butów. Osobny dział sklepu on-line stanowi outlet w którym znajduje się oferta obuwia i torebek w niższych cenach.

Kolekcje w e-sklepie są regularnie uzupełniane i tożsame z ofertą dostępną w sklepach tradycyjnych. Zakupu w sklepie można dokonać po zalogowaniu i zarejestrowaniu się na stronie sklepu bądź po wypełnieniu formularza osobowego po wybraniu produktów. Towar wysyłany jest za pomocą kuriera GLS w ciągu 24 ha bądź dostarczany za pomocą Paczkomatów InPost. Płatności można dokonać za pobraniem przy odbiorze przesyłki bądź płacą on-line kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub zwykłym przelewem bankowym. Płatności on-line obsługuje autoryzowany Agent Rozliczeniowy nadzorowany przez Prezesa NBP – firma DotPay SA.

Każdy zamówiony produkt można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni. Towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego, można także zwrócić w dowolnym salonie sieci Gino Rossi.

Przypomnijmy, w czerwcu 2013 r. łączny wynik ze sprzedaży Grupy Gino Rossi wyniósł 16,4 mln zł. W czerwcu 2013 roku sieć Gino Rossi poprawiła obrót o 19 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z kolei obrót sieci Simple utrzymał się na takim samym poziomie jak w roku poprzednim.

W okresie styczeń-czerwiec 2013 r. Grupa Gino Rossi poprawiła swoją sprzedaż o 8 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem uzyskując łącznie wynik ze sprzedaży sięgający 95,9 mln zł. W tym okresie marka Gino Rossi wypracowała wynik 56,4 mln złotych, co stanowi wzrost sprzedaży o 11 proc. r/r.