Aplikacje mobilne w centrach Echo Investment

Aplikacje mobilne w centrach handlowych

Aplikacje mobilne w centrach handlowych

Aktualne promocje, bieżące wydarzenia, listy zakupów, mapa galerii – te i wiele innych funkcji oferuje aplikacja na urządzenia mobilne, która od pół roku zdobywa popularność wśród klientów Galerii Echo w Kielcach. Wkrótce tego typu aplikacje pojawią się w kolejnych dużych centrach handlowych spółki Echo Investment.

Premiera aplikacji dla Galerii Echo miała miejsce w połowie lutego. Galeria Echo jako jedna z pierwszych zaproponowała klientom zintegrowaną aplikację na smartfony, która ułatwia zakupy i pozwala zaoszczędzić czas. Dziś, po pół roku, można śmiało powiedzieć, że projekt odniósł sukces i cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów.

Jeszcze w czerwcu łączna liczba pobrań aplikacji Galerii Echo na trzy główne platformy (Android, iOS, Windows Phone) przekroczyła 5 tys. Największą popularnością wśród użytkowników aplikacji, cieszą się rzecz jasna promocje w sklepach i wydarzenia w Galerii Echo. Do tej pory wyświetlono blisko 20 tysięcy informacji o promocjach i rabatach oferowanych w tym obiekcie. Do tego trzeba doliczyć blisko 5 tysięcy wyświetleń dotyczących eventów organizowanych w Galerii Echo. Dużą popularnością cieszą się również takie funkcje jak listy zakupów, zaznaczanie sklepu na mapie, nawigacja po galerii czy sprawdzanie rozkładu jazdy autobusów.

– Aktualnie pracujemy nad oczekiwaną przez użytkowników integracją naszej aplikacji z systemem rezerwacji biletów kina Helios działającego w naszym obiekcie. Warto podkreślić, że to właśnie w Kielcach po raz pierwszy dokonamy integracji tego typu aplikacji z mobilną wersją strony internetowej kina należącego do sieci Helios – mówi Maciej Barański, manager ds. marketingu w Galerii Echo w Kielcach.

Kolejnym ważnym krokiem w rozwoju oferty mobilnej wobec klientów Galerii Echo będzie stworzenie wersji aplikacji na tablety z zastosowaniem autorskiej gry bazującej na technologii rozszerzonej rzeczywistości. – Będzie to edukacyjna gra skierowana do całych rodzin, które za pośrednictwem urządzeń mobilnych będą mogły korzystać z tej formy rozrywki na terenie całej Galerii Echo – dodaje Maciej Barański.

Pół roku działania aplikacji mobilnej w Galerii Echo potwierdziło również zainteresowanie jej zaletami ze strony najemców obiektu. Aplikacja stała się jednym z głównym kanałów promocji dla właścicieli sklepów i punktów usługowych. – Za pomocą tego narzędzia docieramy w jednej chwili do kilku tysięcy lojalnych klientów. To aktywni ludzie, którzy spędzają w naszym obiekcie dużo czasu, chętnie łącząc zakupy z rozrywką. Dlatego też nadal chcemy poszerzać funkcje tej aplikacji, tak aby grono jej odbiorców stale się poszerzało – mówi Barański.

Sukces aplikacji mobilnej w Galerii Echo sprawił, że trwają już intensywne prace nad wprowadzeniem takiego rozwiązania dla klientów innych dużych centrów handlowych zarządzanych przez Echo Investment. Na przełomie września i października zaplanowano premierę aplikacji dla klientów Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu. Tam również aplikacja będzie zintegrowana z systemem umożliwiającym m.in. odnalezienie miejsca, w którym zaparkowaliśmy nasz samochód. Te i wiele innych rozwiązań znajdą się również w wersji aplikacji przeznaczonej dla CHR Galaxy w Szczecinie.

Echo Investment jest wystawcą tegorocznej edycji SCF Fall Edition (stoisko 5.2). Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016