NoVa Park
NoVa Park

Ponad 30 proc. więcej osób odwiedziło w czerwcu 2013 roku gorzowskie centrum handlowe NoVa Park w porównaniu z tym samym miesiącem w roku ubiegłym. NoVa Park, który został otwarty 18 kwietnia 2012 roku, systematycznie notuje wzrosty odwiedzalności i obrotów w swoim obiekcie.

Bardzo dobre wyniki odwiedzalności NoVa Park w ostatnich miesiącach przekładają się również na wzrost obrotów najemców gorzowskiego centrum handlowego. Wyniki sprzedaży wzrosły w czerwcu 2013 roku o 32 proc. w stosunku do czerwca 2012 roku, co potwierdza, że niedawno otwarty obiekt w Gorzowie Wielkopolskim nieustannie zyskuje i poszerza grono zaufanych klientów.

– Cieszymy się, że mieszkańcy województwa lubuskiego coraz częściej wybierają zakupy w naszym centrum handlowym. Zdajemy sobie sprawę, że duży wpływ ma na to zróżnicowana oferta handlowa oraz konsekwentne wprowadzanie do NoVa Park znanych marek, które nie były do tej pory obecne na rynku lokalnym. Będziemy kontynuować przyjętą strategię zarządzania, tak aby nowi klienci decydowali się na wizytę w NoVa Park, a frekwencja w centrum i obroty najemców systematycznie wzrastały – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.

Ostatnio do grona najemców NoVa Park dołączyły salony Monnari, Ryłko, Bershka, Stradivarius czy Sinsay

NoVa Park to największe centrum handlowe w województwie lubuskim. Zostało ono otwarte 18 kwietnia 2012 roku. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.Kruk, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska SA.