Vobis z nowym planem ekspansji

Salon Vobis

Salon Vobis

W Białymstoku wdrożona została nowa koncepcja sklepu, opracowana przez Vobis we współpracy z firmą Samsung. To nowość na polskim rynku i po Warszawie, drugi tego typu salon w Polsce. W specjalnej strefie Samsunga będą prezentowane najnowsze rozwiązania z dziedziny elektroniki użytkowej i nowoczesnych technologii.

Te zmiany oraz inwestycje to część nowej strategii firmy, która po niedawnej restrukturyzacji stawia ponownie na rozwój i rynkową ekspansję. Vobis nadal będzie wzmacniał coraz bardziej obiecujący kanał e-commerce, ale równocześnie nie zamierza ograniczać swojej obecności w tradycyjnym handlu. Proces „restartu” salonów Vobisu właśnie trwa, a to tylko początek planowanych posunięć, mających wzmocnić pozycję rynkową firmy.

– Salon w Białymstoku to nie tylko zwykła adaptacja, ale remont generalny całego sklepu. Wymieniliśmy 100 metrów kwadratowych posadzki, salon został całkowicie przemalowany na biało i pojawiło się nowe oświetlenie. Poza tym, uzyskaliśmy dodatkowe 40 mkw. powierzchni handlowej, dzięki likwidacji zaplecza. Finalnie, w białostockim salonie mamy aż cztery strefy z kompletną ofertą produktów Samsunga – mówi Paweł Kuźma, wiceprezes zarządu firmy Vobis

– To jeden z naszych największych sklepów, w którym mamy możliwość zaprezentowania naszej oferty w sposób wręcz wzorcowy. Poza tym, salon ten prowadzi również sprzedaż z pełnym zwrotem podatku VAT, a jest to szczególnie interesujące dla naszych klientów zza wschodniej granicy – dodaje Paweł Kuźma.

Następne lokalizacje Samsung Brand inStore to Koszalin i Wrocław. Prace nad adaptacją sklepów już trwają. Vobis zapowiada, że do końca sierpnia br. nowa koncepcja ma zostać wdrożona w pozostałych salonach Vobis Digital na terenie całego kraju.

Efektem tych wszystkich zmian będzie szersza i bardziej atrakcyjna oferta handlowa, w której pojawią się również nowe kategorie produktowe – np. aparaty cyfrowe i telewizory HD. Firmie Vobis zależało nie tylko na pozyskaniu do współpracy strategicznej i pożądanej marki, ale też na najlepszym dopasowaniu się do aktualnych trendów rynkowych, które determinują konsumenckie wybory. Stąd m.in. szczególna dbałość o segment urządzeń mobilnych, w którym Samsung jest jednym z globalnych liderów.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska