Monnari

Firma Monnari Trade, do której należy sieć sklepów z odzieżą damską Monnari, przystąpi do rozmów o przejęciu ponad 50 proc. udziałów w firmie KAN. Może to nastąpić jeszcze w tym tygodniu. Jak wynika z wypowiedzi prezesa spółki Mirosława Misztala dla Parkietu spółka chce też powiększyć sieć sprzedaży o 12 sklepów w Polsce, a także o 1 lub 2 w Rosji.

Firma KAN jest właścicielem marek Tatuum i Coyoco. Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy ok. 60 salonów własnych oraz ok. 12 franczyzowych., natomiast Coyoco ok. 10. 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach i na Węgrzech. Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw. Marka Tatuum oferuje odzież męską i damską.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy.