Amerykański brand w Galerii Malta

Galeria Malta

Galeria Malta

Galeria Malta poszerzyła ofertę odzieżową o jedną z najbardziej cenionych przez klientów marek. Tommy Hilfiger, brand modowy należący do Phillips-Van Heusen, 1 sierpnia br. dołączy do grona najemców obiektu.

Na ponad 200 metrach kwadratowych zarówno panie, jak i panowie będą mogli zaopatrzyć się w kolekcje inspirowane amerykańską klasyką. Salon będzie mieścił się na parterze, w Pasażu Niebieskim, pomiędzy sklepami marek Camaieu i Promod.

– Tommy Hilfiger w Galerii Malta zaprasza konsumentów ceniących wysoką jakość oraz zainteresowanych oryginalnym kreowaniem własnego stylu. W ofercie salonu można znaleźć zarówno niezobowiązujące stroje i dodatki do pracy, jak i wygodny strój na weekendowy wyjazd za miasto czy kolację ze znajomymi. Marka Tommy Hilfiger doskonale uzupełnia ofertę modową Galerii Malta i na pewno zostanie doceniona przez naszych klientów – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Galeria Malta to największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce i zarazem kluczowy projekt zrealizowany na polskim rynku przez firmę Neinver, jednego z wiodących hiszpańskich inwestorów, deweloperów i zarządców nieruchomości w Europie. Trzykondygnacyjny kompleks posiada całkowitą powierzchnię mierzącą 162 tys. mkw. W Galerii Malta powstało 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe Multikino, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria mieści się przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Poznania, na trasie przejazdowej z Międzynarodowego Lotniska Ławica.

Reklama

Galeria Jurajska